Afspraken, Wijzigingen & No-Shows

We hebben enkele richtlijnen opgesteld om het beheren van onze agenda en alle afspraken efficiënt te laten verlopen. Dit zijn onze no-show- en annuleringsvoorwaarden:

Bevestiging van je afspraak

Je krijgt altijd per e-mail een afspraakbevestiging. Daarin staat het volgende:

  • De datum en het tijdstip van je afspraak 
  • De door jou aangevraagde behandeling(en)
  • Eventuele voor- en nazorg of aandachtspunten om rekening mee te houden
  • Instructies om zelf je afspraak te verplaatsen
  • Instructies om je afspraak te annuleren
  • Verwijzing naar onze Algemene Voorwaarden
  • Verwijzing naar ons Annuleringsprotocol (deze pagina)
  • Ons adres en contactgegevens

Heb je geen afspraakbevestiging gekregen? Kijk dan in je spam of bel/app ons. Meestal komt het door een fout in je e-mailadres. In zeldzame gevallen is er een tijdelijk probleem met ons boekingssysteem.

Afspraakreminder

Je krijgt 72 uur voor je afspraak per e-mail een herinnering, zodat je je afspraak niet vergeet of deze nog kunt wijzigen.

Afspraak verplaatsen

Komt je afspraak toch niet goed uit? We horen dit graag zo snel mogelijk, zodat wij jouw plekje misschien nog kunnen opvullen met een andere afspraak. Je kunt tot 48 uur van tevoren zelf je afspraak verplaatsen naar een gunstiger moment.

Annulering

Kan je afspraak niet doorgaan en wil je deze op dit moment ook niet verplaatsen naar een andere datum? Je kunt je afpraak tot 72 uur van tevoren zelf annuleren via de link in je bevestigingse-mail.

Geef je annulering anders zo snel mogelijk aan ons door via een telefoontje of (Whatsapp)berichtje naar 06-29 50 89 50 of afspraken@lasersalonhellevoetsluis.nl.

Je kunt je annulering ook telefonisch doorgeven op maandag t/m donderdag tussen 8.00 en 18.00 uur.

No-show

Je afspraak kan tot 24 uur van tevoren kosteloos worden geannuleerd. Bij annulering binnen 24 uur krijgen wij jouw plekje niet meer gevuld. Je annulering wordt dan als een no-show behandeld.

Ben je niet in de salon op het moment van je afspraak? Wij nemen contact met je op; telefonisch, via Whatsapp of per e-mail. Het kan zijn dat wij iets hebben gemist of dat je je afspraak bent vergeten.

Afhankelijk van de omstandigheden en je afspraakverleden doen we je een voorstel:

Optie 1: Je krijgt de optie om later op de dag of binnen enkele dagen alsnog te komen; of dit mogelijk is hangt af van verschillende factoren, zoals de benodigde tijd en onze agenda.

Optie 2: Je krijgt een factuur voor een no-showvergoeding van €37,50 of 20% van het behandeltarief. Je kunt een nieuwe afspraak inplannen zodra deze betaald is.

Optie 3: Plan je geen nieuwe behandeldatum, dan berekenen wij het behandeltarief van je gemiste afspraak 100% door.

Regelmatige No-Show

Kom je regelmatig (op het laatste moment) niet opdagen, dan kan een nieuwe afspraak kan alleen worden geboekt als je het volledige bedrag van de gewenste behandeling vooraf betaalt. Kom je weer niet of zeg je op het laatste moment af, dan geldt de betaling als 100% no-showvergoeding.

Regelmatig verplaatsen

Verplaats je voor de derde keer je afspraak pas na ontvangst van je afspraakreminder (48-72 uur van tevoren), dan behouden wij ons het recht voor om je afspraak te annuleren. Je ontvangt in dat geval een annuleringsbevestiging per e-mail.

No-showvergoeding

No-showvergoedingen kunnen worden gefactureerd via een extern betaalplatform dat verschillende betaalmogelijkheden biedt zoals uitgestelde betalingen of betalen in termijnen. Je bent vanaf dat moment een debiteur van deze partij.

Te laat komen

Te laat komen kan gebeuren, maar houd er wel rekening mee dat we mogelijk niet je hele behandeling kunnen uitvoeren. Wij behouden ons het recht voor wel het gehele behandeltarief in rekening te brengen.

Deals

Heb je een Okseldeal vooruit betaald, dan vervalt bij no-show/te laat komen één van je behandelingen op je strippenkaart.

Stel een vraag

Wil je nog iets weten? Stuur ons een berichtje!